V rámci komplexní péče o klienta kombinujeme individuální pohybovou léčbu s prostředky fyzikální terapie.

Jde o doplňkovou léčbu, u které využíváme účinků magnetického pole, ultrazvukového vlnění, elektrických proudů a impulzů, světla, tepla a léčebných účinků vody.

K dispozici máme ultrazvuk, magnetoterapii, elektroléčbu, solux, parafín, laser, vodoléčbu.

Ultrazvuk

Využívá mechanického vlnění, při jehož aplikaci neprochází tělem žádný elektrický proud. Dochází k mikromasáži či prohřátí i hlouběji uložených tkáni a jejich následnému uvolnění.

Magnetoterapie

Podporuje regenerační procesy v organismu, zlepšuje prokrvení, urychluje detoxikační procesy, má protizánětlivý a antirevmatický účinek. Pomáhá léčit chronické záněty v kloubech, orgánech, pomáhá v boji s bolestmi zad a kloubů, artrózou, zatuhlými svaly. Taktéž napomáhá se stabilizací krevního tlaku.

Elektroléčba

Zde využíváme vlivu elektrických proudů či impulzů na náš organismus. Elektrický proud přivádíme do těla pomocí elektrod připevněných na kůži. Elektroterapie napomáhá uvolnit svalové napětí, zvyšuje prokrvení tkání, má analgetický účinek.

Solux

Jde o umělý zdroj infračerveného záření, které využíváme k prohřátí tkání, svalové relaxaci, zvýšení prokrvení v dané oblasti a přispívá k ústupu bolesti.

Parafín

Jde o metodu lokální tepelné terapie, kterou využíváme k prohřátí kloubů, uvolnění bolestí a relaxaci zvýšeného svalového napětí.

Laser

Jeho biostimulační, protizánětlivé a analgetické účinky napomáhají k regeneraci a hojení poškozené tkáně včetně jizev.

Vodoléčba

Nabízíme vířivé koupele pro horní i dolní končetiny.